پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
رییس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اعضای شورای شهر گفت: دو ماه و نیم به پایان عمر شورای پنجم باقی مانده و ۲۵ طرح، ۲۷ لایحه یک استفساریه و دو تحقیق و تفحص در نوبت رسیدگی است که تا پایان دوره بررسی می شود.
شعار سال: محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و پنجمین جلسه شورا گفت: با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا به حال بیش از ۲۰۰ شهید به جای مانده و حداقل ۱۰۰ نفر از شهدا کودکان مظلوم هستند و تعدادی زیادی از خانواده‌ها و زنان هم در میان شهدا دیده می‌شوند.

وی با اشاره به این جنایت گفت: امیدواریم جامعه جهانی واکنش درست و مناسبی نسبت به این جنایات رژیم صهیونیستی داشته باشد.

رییس شورا در ادامه و خطاب به اعضای شورا افزود: دو ماه و نیم به پایان عمر شورای پنجم باقی مانده و ۲۵ طرح، ۲۷ لایحه یک استفساریه و دو تحقیق و تفحص در نوبت رسیدگی است.

او ادامه داد: از اعضای محترم می‌خواهم با اولویت بندی موارد مهم را احصا کنند و مواردی را که شهرداری دارد دنبال می‌کند را بررسی کنند و به هیئت رییسه ارسال کنند تا در این مدت باقی مانده نیمی از این طرح‌ها و لوایح به نتیجه برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۷۹، www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین