پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
عضو ناظر مجلس در شورای عالی ترافیک گفت: طرح جدیدی که شهرداری تهران مبنی بر نحوه فروش طرح ترافیک برای سال آینده مطرح کرده، نیازمند کارشناسی بیشتری است.

شعارسال: احمد علیرضا بیگی عضو ناظر مجلس در شورای عالی ترافیک در گفت‌وگو یی با اشاره به طرح جدید شهرداری تهران برای شیوه فروش طرح ترافیک در تهران برای سال آینده، گفت: هنوز تصمیمی درباره نحوه فروش طرح ترافیک در تهران برای سال 97 اتخاذ نشده است.

وی افزود: طرح جدیدی که شهرداری تهران مبنی بر نحوه فروش طرح ترافیک برای سال آینده در تهران مطرح کرده، نیازمند کار کارشناسی بیشتری است و باید درباره آن تبادل نظر جدی با کارشناسان شهری صورت گیرد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی ترافیک، تصریح کرد: هرگونه تصمیم‌گیری درباره شیوه فروش طرح جدید ترافیک برای شهر تهران در سال آینده نیازمند تصویب در شورای عالی ترافیک است که تاکنون نیز جلسه‌ای در این باره از سوی این شورا تشکیل نشده است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 16 دی 96، کد خبر:657891 ، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین