پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:در تشریح آخرین وضعیت اعتبار طرح ترافیک اقشار خاص با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: تا زمانی که در خصوص تخصیص سهمیه طرح ترافیک سال ۹۹ به اقشار خاص به یک جمع بندی نرسیم، طرح ترافیک سال گذشته آن‌ها اعتبار دارد.

شعار سال:عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:در تشریح آخرین وضعیت اعتبار طرح ترافیک اقشار خاص با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: تا زمانی که در خصوص تخصیص سهمیه طرح ترافیک سال ۹۹ به اقشار خاص به یک جمع بندی نرسیم، طرح ترافیک سال گذشته آن‌ها اعتبار دارد.

مدیر واحد ساماندهی  طرح‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: این بازه زمانی ممکن است یک ماه به طول بیانجامد و یا ممکن است زمان بیشتر صرف آن شود، البته در این بازه زمانی طرح ترافیک اقشار خاص مانند خبرنگاران اعتبار دارد.

شعار سال،با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 18 فروردین 1399، کد خبر:۷۳۰۷۲۸۲ ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین