پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۹۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه‌ای، هادی قوامی و رحمت اله صادقیان را به ترتیب به سمت معاون امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه و عضو شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار منصوب کرد.
شعار سال: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه‌ای، هادی قوامی و رحمت اله صادقیان را به ترتیب به سمت معاون امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه و عضو شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار منصوب کرد.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی
هادی قوامی دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصاد است و در دوره‌های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ اسفراین و بام و صفی آباد بوده است.

همچنین در سوابق کاری وی مسئولیت‌هایی، چون عضویت هیأت علمی در دانشگاه فردوسی مشهد، نایب رییسی کمیسون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و حمایت از تولید ملی، عضویت کمسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده ناظرمجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار و شورای‌عالی اصل ۴۴ دیده می‌شود.

عضو شورایعالی بورس و اوراق بهادار
رحمت اله صادقیان عضو جدید شورای عالی بورس و اوراق بهادار نیز دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت است و در حال حاضر ریاست شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران و مدیریت عامل شرکت ملی انفورماتیک را بر عهده دارد.

در سوابق کاری وی مسئولیت‌هایی، چون معاونت امور هماهنگی، مجامع و مالکیت سهام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ریاست ستاد این بنیاد و ریاست شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران به چشم می‌خورد.

گفتنی است روز قبل مراسم تکریم از اسماعیل جلیلی و معارفه هادی قوامی معاون جدید امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد با حضور وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1399، کد خبر: 204419،  www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین