پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۳۴۰۲۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از افزایش میزان حمایت‌های مالی از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و دکتری از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۱۷۹ اولویت مورد حمایت در سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور قرار داده شده است.
شعار سال: اسماعیل حیدری آزاد گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله دکتری در امر مبارزه سخت و نرم افزاری، میزان حمایت‌های مالی ستاد مبارزه با موادمخدر در سالجاری از پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد یا دوره‌های عمومی پزشکی تا سقف سی و پنج میلیون ریال و رساله‌های دکتری یا دوره‌های تخصصی پزشکی تا سقف هفتاد میلیون ریال افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به اینکه پایان نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری که با اولویت‌های تحقیقاتی ستاد منطبق باشند تحت حمایت‌های مالی قرار خواهند گرفت، افزود: ۱۷۹ اولویت مورد حمایت در سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور قرار داده شده است و دانشجویان علاقمند می‌توانند با مراجعه به سایت www. dchq. ir از اولویت‌های پژوهشی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مطلع گردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیار میرزا، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۸۳۴۵، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
حمایت های مالی ای که در این حد باشه واقعا همون بهتر که نباشه این ها توهینی بیش نیست
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
حمایت از این پایان نامه ها چقدر مفید واقع شده است .. به طور کل در بخش مبارزه با مواد مخدر دولت چقدر موفق بوده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین