پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
مدیرعامل مترو تهران و حومه از اتمام و بهره‌برداری از مترو فرودگاه امام خمینی (ره) -پرند در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز طی مدت ۵ ماه خبر داد.
شعار سال: هابیل درویشی با بیان این‌که طول مترو حرم امام خمینی (ره) تا شهر پرند ۵۲ کیلومتر است، افزود: برای اتمام این پروژه نیازمند اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هستیم که با تامین این رقم می‌توانیم این خط مترو را شش ماهه به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن خط مترو فرودگاه امام خمینی تا شهر جدید پرند، بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۴ درصد است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این خط نیز ظرف ۵ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پیش‌تر با بیان این‌که مترو فرودگاه مهرآباد شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد گفته بود: طول این خط ۲ کیلومتر بوده و دارای ۴ ایستگاه است که مسافران می‌توانند در تهران در سالن فرودگاه پیاده شوند.

مدیرعامل مترو تهران با بیان این‌که قطار‌های این خط مترو به‌صورت اختصاصی طراحی و ساخته شده است، افزود: واگن‌های این خط به صورت ۱۰۰ درصد در واگن‌سازی تهران در حال ساخت است و مبلمان آن با قطار‌های موجود در خطوط مترو متفاوت خواهد بود.

درویشی با اشاره به این‌که سازه‌های ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد ۱۰۰ درصد به پایان رسیده است از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی کل پروژه خبر داد و گفت: در مرحله نازک‌کاری و نصب تجهیزات هستیم.

وی یادآور شد: همه نیاز‌های مهم قطار از جمله ریل سوم، واگن‌ها و... از قبل تهیه شده است و امیدواریم تا اواخر شهریور ماه امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شفاف، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۴، کدخبر:۳۳۱۵۵۶، www.shafaf.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین