پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
مسئول فضای سبز برج میلاد تهران مدعی است که برج میلاد تهران برنامه مدونی برای استفاده از گونه‌های بومی و سازگار با زیست‌بوم شهر تهران و هویت‌بخشی به فضای سبز خود درنظر گرفته‌ و در نخستین گام سراغ کشت گیاه زعفران رفته است. کسی نیست بپرسد که تهران از کی مناسب کاشت زعفران شده است؟ این گل هنر،چقدر برای آقای زاکانی خرج برداشته است خانم مهندس.
شعار سال: نخستین مزرعه شهری طلای سرخ در برج میلاد به بار نشست.

برج میلاد تهران برنامه مدونی برای استفاده از گونه‌های بومی و سازگار با زیست‌بوم شهر تهران و هویت‌بخشی به فضای سبز خود درنظر گرفته‌ و در نخستین گام سراغ کشت گیاه زعفران رفته است.

نفیسه صمدی، مسئول فضای سبز برج میلاد تهران: حدود ۶۰۰کیلوگرم پیاز زعفران به‌صورت آزمایشی در مساحتی به وسعت ۸۰۰مترمربع کشت شده است. بسیار جالب است که در کمتر از یک ماه این گیاهان به گل نشستند و به‌تدریج تمام گیاهان درحال گل‌دهی هستند و در بخشی از این مزرعه هم کار برداشت گل‌های زعفران انجام شده است.

مدیریت شهری و بودجه اضافی برای کاشت زعفران در برج میلاد!

این کشت آزمایشی که جواب مثبتی به ما داده است، در ارتفاع حدود ۱۴۰۰متری انجام شده و در میانه شهر تهران قرار دارد. این کار می‌تواند در قسمت‌های مختلف تهران پایلوت شود و درصورت جوابدهی، در دیگر نقاط شهر نیز استفاده شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۸۰۰۷۱، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید حسین امیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
کافر همه را به کیش خود پندارد
این زعفران ها را بنده شخصا از مزرعه شخصی خودم به برج میلاد هدیه دادم.کاملا رایگان.قضاوت غلط نکنید
مدیر پایگاه

با سلام و عرض ادب و احترام 

لطفا توضیح و مستندات بیشتری ارایه دهید تا امکان تصحیح خبر فراهم شود

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین