پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: دانشجویان نباید برای بیان حرف‌ها و انتقادات خود منعی داشته باشد.
شعارسال : فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: دولت برنامه‌های متنوعی را به منظور توسعه فضای سیاسی در جامعه دارد و ما نیز در استان بوشهر برنامه‌های خوبی در این زمینه داریم.
وی حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را مورد تاکید قرار داد و افزود: از همه سازمان‌هایی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، حمایت خواهیم کرد و هیچ‌گاه از فعالیت‌های غیرقانونی حمایتی نخواهیم داشت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه دانشجویان باید فضای مناسب برای حرف‌های خود داشته باشند، اضافه کرد: دانشجویان نباید برای ابراز حرف‌ها و انتقادات خود منعی داشته باشد و به لکنت زبان بیافتد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به روند اجرای مراحل انتخابات در استان اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر در اجرای مراحل مختلف انتخابات پیشتاز است و از همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده خواهیم کرد.
حقیقی با اشاره به تدوین منشور اخلاقی انتخابات در استان بوشهر، بیان کرد: این منشور در اختیار همه داوطلبان قرار می‌گیرد. همچنین برنامه‌خوبی برای تامین امنیت انتخابات با مشارکت همه دستگاه‌ها اجرا می‌شود.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد ارتباط مناسب در شعب اخذ رای، افزود: پوشش تلفن همراه اول در همه شعب مورد تاکید بود که هم‌اکنون این امکان فراهم شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار پنجشنبه 26 آذر 1394 ، کد مطلب : 3002669 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین