پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۵۰۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
دکتر طهرانچی، استاد تمام فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، یکی از دانشمندان برجسته کشورمان است که سابقه مدیریت بر فضاهای علمی و دانشگاهی را در پرونده کاری خود دارد.

شعار سال: در جلسه فوق‌العاده هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد و اکثریت اعضا تشکیل شد، دکتر محمدمهدی طهرانچی به اتفاق آرا جایگزین دکتر فرهاد رهبر و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد. در این جلسه از تلاش‌ها و خدمات دکتر رهبر تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

بر پایه این گزارش، دکتر طهرانچی که ریاست دانشگاه شهید بهشتی، معاونت علمی آستان قدس رضوی، معاونت پژوهش‌های علم و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مرکز نشر دانشگاهی را در پرونده کاری خود دارد، از اوایل تابستان سال گذشته، علاوه بر عضویت در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران را عهده‌دار شد.

دکتر طهرانچی که یکی از دانشمندان فیزیک حال حاضر کشور است استادتمام دانشگاه شهید بهشتی بوده و از سال 1385 تاکنون به عنوان استاد فیزیک در این دانشگاه مشغول به تدریس و تحقیق است. وی استاد نمونه کشوری در سال ۱۳۹۱ با اچ ایندکس ۱۴ و دارای ۸۷ مقاله با نمایه بین‌المللی و ۱۳۵ ارائه در کنفرانس‌های معتبر علمی بین‌المللی و ملی و دارای ۱۷ طرح ملی پژوهشی است.

وی علاوه بر آنکه دارای پتنت بین‌المللی است، همچنین رئیس کمیسیون علوم پایه شورای عالی عتف و صاحب‌نظر در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی آموزش عالی است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 28 مرداد 97، کد مطلب: 426582، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین