پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
سخنگوی قوه قضائیه: در پرونده کشت و صنعت تخلفات در نحوه واگذاری بود و درباره فرد خریدار تا امروز اعلام تخلف نشده است.

شعار سال: آقای اسماعیلی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان و رسیدگی به تخلفات واگذار کنندگان افزود: در این پرونده توضیحات نسبتا مفصل بود، اقدامات اولیه درباره بررسی فرآیند واگذاری مجموعه کشت و صنعت مغان انجام شد که بعد از گزارش سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مشخص شد در فرآیند واگذاری این مجموعه ایراد‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: این ایرادات به سازمان خصوصی سازی منعکس شد و از آنجا به هیئت داوری ارجاع و در نهایت واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی ابطال شد، شعبه ویژه دادگاه ما نیز رای ابطال هیئت داوری را تایید کرد.
سخنگوی قوه قضاییه به بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت اشاره کرد و گفت: با بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت، روز گذشته هیئت مدیره و مدیر عامل جدید برای آن منصوب شد که مستقر شدند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما در این خصوص ناشی از آسیب به مجموعه کشت و صنعت مغان در نتیجه تاخیر در انتصاب و استقرار هیئت مدیره جدید بود که با این انتصاب این مشکل رفع شد.

اسماعیلی با بیان اینکه این پرونده در حال رسیدگی است، گفت: در این پرونده تخلفات درباره نحوه واگذاری بود، اما درباره فرد خریدار تا امروز اعلام تخلف نشده و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: بنابراین تخلفات مدیر وقت سازمان خصوصی در ارتباط با این موضوع در حال رسیدگی است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار:  16 دی  1399  ، کدخبر: 2977157، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
براشون ارزوي موفقيت ميكنيم و حس ميكنم به راحتي ميشه از سد تموم مشكلات با يه مديريت خوب گذشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین