پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
بررسی های میدانی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از سطح میادین شهر تهران نشان می دهد که با وجود تشکیل صف های مرغ، سریعا عرضه محصول صورت گرفته و معطلی شهروندان به حدود نیم ساعت تقلیل یافته است. در همین راستا،رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان داشته است که وزن مرغ کشتار شده در این روز ۷ هزار و ۷۰۰ تن بوده، در حالی که نیاز روزانه کشور به گوشت مرغ حدود ۷ هزار تن برآورد شده است.
شعار سال: رئیس سازمان دامپزشکی کشور از عرضه ۷۷۰۰ تن گوشت مرغ گرم در روز ۷ فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت که این میزان بیش از نیاز بازار است.

علی‌صفر ماکنعلی گفت: میزان کشتار مرغ در روز ۷ فروردین ماه سال جاری در سراسر کشور، بالغ بر ۴ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۷۸۴ قطعه مرغ بوده است.

وی با اشاره به اینکه عرضه مرغ بیش از نیاز بازار بوده است، افزود: وزن مرغ کشتار شده در این روز ۷ هزار و ۷۰۰ تن بوده، در حالی که نیاز روزانه کشور به گوشت مرغ حدود ۷ هزار تن برآورد شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1400، کدخبر: 5177045، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین