پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
هیات اعزامی کشاورزی ایران از گلخانه های پیشرفته و باغ های مدرن چین بازدید کرد. در این هیات شاهد حضور کاظم خاوازی(وزیر پیشین جهادکشاورزی که در دوره او شاهد بحران جوجه کشی، برهم ریختن بازار مرغ و تخم مرغ و تا حدی بحران نهاده های دامی بودیم) نیز هستیم. سوال اینجاست که آیا کاظم خاوازی باید همراه این هیات می رفت یا معاون باغبانی و مدیر شهرک های کشاورزی؟ قضاوت با افکار عمومی.

شعارسال: هیات اعزامی کشاورزی ایران از گلخانه‌های پیشرفته و باغ‌های مدرن چین بازدید کرد. در این بازدید که محمدعلی رضایی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و کاظم خاوازی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی حضور داشتند، از گلخانه‌های دارای فناوری پیشرفته چین بازید کردند.

بازدید هیات ایرانی از گلخانه ها و باغ های مدرن چین + کاظم خاوازی در چین و ماچین

این گلخانه‌ها با بودجه قابل توجه شرکت‌های چینی و اجرای کشور‌های اروپایی از جمله هلند ساخته شده اند. از جمله مزیت‌های چشمگیر این گلخانه‌ها شیوه‌های کشاورزی پیشرفته و فناوری‌های نوآورانه آن بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی همچنین باغ‌های میوه مدرن طراحی شده در محیط‌های گلخانه‌ای را نیز بررسی و آن را نشان دهنده تعهد به کشاورزی پایدار و کارآمد دانستند.

در این بازدید‌ها بر ظرفیت پذیرش فناوری‌های مشابه در ایران با هدف افزایش بهره وری و همکاری‌های دوجانبه و بین المللی در حوزه کشاورزی تاکید شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اگنا، تاریخ انتشار: 9خرداد1403، کدخبر: 85700، agna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین