پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان آتش‌نشانی سیستم اطفای حریق پاساژ علاءالدین را تایید نکرده است.

شعارسال: ابوالفضل قناعتی؛ عضو شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از طبقه هفتم پاساژ علاءالدین که هم‌اکنون در حال تخریب است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ساختمان رأی کمیسیون ماده 100 را دارد و با توجه به اینکه طبقه هفتم بار اضافی بر طبقه ششم داشته، این کمیسیون حکم قلع و قمع داد. به طور قطع ساختمان‌های اینچنینی که رای کمیسیون ماده 100 را داشته باشند؛ مورد پیگیری مسئولان شهری، مسئولان قضایی و اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ساختمان علاءالدین 900 مغازه در 6 طبقه مشغول به فعالیت هستند، گفت: در مجموع 10 هزار نفر در این ساختمان مشغول به کار و حدود 5 هزار ارباب رجوع در حال رفت و آمدند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی سیستم اطفای حریق ساختمان علاءالدین را تایید نکرده است، گفت: این همان چیزی است که در پلاسکو تایید نشده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار خبر 20 بهمن 1395، کدمطلب: 522573 ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین