پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۸۴۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲
معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: هفته آینده به دانشجویان دانشگاه تهران کارت اعتباری خرید می دهیم که در قالب سبد کالا می توانند از شرکت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنند.

شعارسال: حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران  با بیان اینکه دانشجویان متاهل دانشگاه تهران کارت اعتباری خرید ارزاق می گیرند، افزود: تنها دانشگاهی که به دانشجویانش ارزاق می دهد دانشگاه تهران است که بودجه آن نیز توسط دانشگاه تامین می‌شود.

وی ادامه داد: طی هفته آینده به دانشجویان کارت اعتباری خرید می دهیم که در قالب سبد کالا می توانند از شرکت‌ها و فروشگاه ها خرید کنند.

به نژاد درباره کارت های اعتباری 5 میلیون ریالی دانشجویی گفت: در مرحله اول از دانشجویان ثبت نام می شود و ما براساس اسامی و همچنین شماره دانشجویی لیست مورد نظر را به هیئت رئیسه دانشگاه می دهیم که پس از اخذ مجوز با شرکت های رفاهی قرار داد بسته و سپس به دانشجویان تحویل می دهیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:5بهمن1397 ، کدخبر: 13971103001034: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین