پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
بانک‌ها، نه تنها از ستون‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند، بلکه در شرایط غیر عادی کشور و شیوع ویروس کرونا هیچگاه از خدمت غفلت نکرده و با وجود از دست دادن کارمندان بسیاری به ادامه خَدماتش پرداخت اما متاسفانه برخی از افراد و جریان ها به شکل دانسته یا نادانسته، اقدام به افزایش فشار بر این نهاد اقتصادی و کارکنان زحمت کش آن‌ها می‌کنند. فوت یک شهروند اهوازی در مقابل یک شعبه بانک، هر چند رویدادی متاثر کننده است، اما چه ارتباطی به بزرگ‌ترین بانک جهان اسلام، می‌تواند داشته باشد؟

شعار سال : رسانه معظم عصر جنوب در گزارشی با عنوان ماجرای جنازه ای که چندین ساعت مقابل یک بانک در اهواز ماند، مدعی شد که شهروندان می‌گویند این مرد پیش از فوت از آنها طلب آب کرده بود و دقایقی بعد مقابل بانک جان باخته است. آنها گفته اند ساعت‌ها پس از تماس با اورژانس کسی به محل نیامده‌ و اورژانس اهواز پاسخ داده وظیفه آنها حمل جنازه‌ نیست و باید شهرداری جسد را منتقل می‌کرده است و این کلیپ متاسفانه دستمایه سو استفاده برخی از افراد شده و درخواست آب متوفی را به کارکنان بانک نسبت داده اند. در حالی که فرد مورد اشاره از سایر شهروندان درخواست آب کرده بود.

____________________________________________________________

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از عموم شهروندان تقاضامند است که در این شرایط خاص اقتصادی- اجتماعی و همه گیری ویروس کرونا، حداقل ملاحظات را در بازنشر اخبار در شبکه های اجتماعی مد نظر قرار داده و همچنین حمایت گری بیشتری از کرمندان بانکی، به عنوان یکی از اقشار فعال در جبهه مقدم خدمات رسانی، داشته باشند.

تعداد بازدید : 25

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین