پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
مدیرعامل شهربان شهردارى تهران با ارائه گزارشى درباره نخستین روز اجراى طرح ساماندهى دستفروشان در ٥٠ نقطه پایتخت، از اجراى موفق این طرح در ٣٥ نقطه و برخورد قانونى با دستفروشانى که به قانون تمکین نکنند، خبر داد.

شعارسال: ابوالقاسم چیذرى درباره ساماندهی دستفروشان گفت: طرح ساماندهى دستفروشان به عنوان طرحى علمى و بنیادین که حاصل مطالعات و پژوهش هاى کارشناسانه است یک ضرورت استراتژیک است که تحقق کامل آن، همراهى و همدلى شهروندان، رسانه ها و دستفروشان را مى طلبد.

وى افزود: در اولین روز اجراى طرح ساماندهى دستفروشان، ساماندهى در ٣٥ نقطه با موفقیت و استقبال دستفروشان مواجه شد اما در ١٥ نقطه دیگر با مقاومت و عدم تمکین دستفروشان و سرشاخه هاى بساط گسترى در برابر اجراى ساماندهى روبرو هستیم که ٤ راه ولیعصر(عج)، هفت تیر و پونک از شاخص ترین این محورها هستند.

چیذرى با بیان اینکه شهربان، اطلاع رسانى‌هاى لازم را در این خصوص انجام داده، تاکید کرد: براى دستفروشانى که زیربار قانون ساماندهى نمی‌روند ٣ روز مهلت در نظر گرفته‌ایم که روز شنبه ٢١ اسفندماه این مهلت پایان می‌یابد و طبق حکم دادستان، هر دستفروشى که به نقاط تعیین شده براى ساماندهى مراجعه نکند با حکم قضایی و توسط نیروى انتظامى جلب خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 20 اسفند 1395، کدمطلب: 13951220000076 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین