پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
سرپرست فرمانداری کرمان با اشاره به اینکه برندسازی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی روستاها دارد، گفت: هر روستا می تواند با توجه به ظرفیت موجود، برند خاص خود را داشته باشد.

شعار سال: علی بابایی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان کرمان، اظهار کرد: از آنجا که اقتصاد مقاومتی باید بین افراد و خانواده ها نهادینه شود بنابراین شوراهای اقتصاد مقاومتی در محلات شهر کرمان با هدف مردمی کردن اقتصاد مقاومتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شورای اقتصاد مقاومتی با تعامل و همکاری ائمه جماعات و مشارکت مردم به ویژه معتمدان محلی برگزار می شود، گفت: دستگاه های اجرایی باید اقتصاد مقاومتی را با رویکرد تولید و اشتغال مد نظر قرار دهند.

سرپرست فرماندار کرمان ادامه داد: با توجه به ظرفیت های خوب شهر کرمان باید دستگاه های اجرایی در راستای رشد و توسعه گام بردارند و این در حالی است که تاکنون کارهای بسیار خوبی از سوی دستگاه های اجرایی انجام شده است.

بابایی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی با همکاری معین های اقتصادی و مشارکت مردم در روستاهای شهر کرمان صورت گرفته است، افزود: دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه بحث اشتغال، توان و ظرفیت های خوبی در روستاها ایجاد کرده است و ما باید این مسیر را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: در راستای رشد و توسعه روستاها باید به سمت برندسازی در روستاها رویم زیرا یکی از مولفه های شکوفایی اقتصاد برندسازی است.

وی با تاکید به اینکه که برندسازی در روستاها نقش بسزایی در توسعه اقتصادی روستاها دارد، یادآور شد: هر روستا می تواند با توجه به ظرفیت موجود، برند خاص خود را داشته باشد تا با همان برند نیز شناخته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15 آذر 96، کد مطلب: 4136467 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین