پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
صدیف بدری با اشاره به نشست امروز (دوشنبه 9 مهرماه) فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس دهم با محمدعلی افشانی شهردار تهران، اظهار کرد: مباحث مختلفی در نشست امروز مطرح شد که یکی از مهم‌ترین بحث‌های نشست امروز لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها بود که در دستور کار مجلس نیز قرار گرفته است.

شعارسال: صدیف بدری  با اشاره به نشست امروز (دوشنبه 9 مهرماه) فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس دهم با محمدعلی افشانی شهردار تهران، اظهار کرد: مباحث مختلفی در نشست امروز مطرح شد که یکی از مهم‌ترین بحث‌های نشست امروز لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها بود که در دستور کار مجلس نیز قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این لایحه به صورت یک فوریت از دولت به مجلس ارائه شده است، افزود: در کنار این لایحه مجلس نیز طرحی برای درآمدهای پایدار شهرداریها تدوین کرده است که تلاش می‌شود با ادغام این لایحه و طرح، مغایرت‌های آن برطرف و یک طرح جامع به صحن علنی مجلس ارائه شود.

سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده از 33 به 50 درصد میرسد

وی ادامه داد: در لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها سهم شهرداری‌های کشور از مالیات بر ارزش افزوده که در حال حاضر 33 درصد است به 50 درصد افزایش یابد تا درآمدهای شهرداریهای ارتقا پیدا کند.

سهم یک درصدی شهرداریها از قانون مالیات‌های مستقیم

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: همچنین با تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها، دولت مکلف میشود که از محل قانون مالیات‌های مستقیم که به شهرداری‌ها سهم یک درصدی اختصاص دهد و تا در آمد شهرداری‌ها پایدار شود؛ از سوی دیگر مشکلات قانونی تعرفه‌ها و عوارض شهرداریها نیز با این لایحه برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص بودجه سال 98 و فرصت‌های بودجهای شهرداری‌ها بحث و گفت‌وگو شد که بر استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأکید شد.

عقد قرارداد 300 میلیون دلاری شهرداری برای اخذ 630 واگن مترو

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: همچنین شهرداری قراردادی به ارزش 300 میلیون دلار برای اخذ 630 واگن شهری با شرکتی چینی و با مشارکت شرکت واگن سازی تهران به منظور توسعه حمل و ریلی درون شهری عقد کرده است که در این نشست درباره اینموضوع نیز بحث و بررسی شد.

وی افزود: همچنین شهرداری چندین پروژه نیمه تمام عمرانی را با اولویت بندی در دستور کار خود قرار داده است که اکثر این پروژه‌ها بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ و آماده بهره برداری هستند؛ زیر گذر نیایش، پل روگذر تقاطع آفریقا و بزرگراه مدرس از جمله این پروژه‌های در دست اقدام شهرداری تهران است.

ایجاد کمربند سبز 27 کیومتر در شمال تهران

بدری همچنین از پروژه جدید شهرداری تهران مبنی بر ایجاد کمربند سبز به طول 27 کیلومتر در شمال تهران خبر داد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از توسعه ساخت و ساز در شمال تهران، ایجاد فضای سبز و بهبود شرایط محیط و آلودگی هوای تهران اقدام شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 9مهر 1397 ، کدخبر:404641 ،www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
انشااله که این واگن ها ساخته شن و انشاالله که درست و درمون باشن
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ا.ف75
وقتی ما خودم شرکت واگن سازی داریم که داره صادر میکنه محصولتش رو چرا باید ارز از کشور خارج بشه
ق قضایی باید رسیدگی کنه بهداین جور پرونده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین