پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۳۰۲۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی با تاكيد بر لزوم رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي عنوان كرد: 30 درصد نمره آزمون مربوط به مصاحبه و سنجش علمي‌است به گونه‌اي كه 20 درصد مربوط به مدارك و مستندات آموزشي مي‌شود و 10 درصد مربوط به ارايه مجازي از طريق بارگذازري كليپ خواهد بود.

شعار سال: سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی درباره مصاحبه غیرحضوری دکتری تخصی سال ۹۹ گفت: بنابر تصمیمات اخذ شده در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی مقرر شده است با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا، در پذیرش دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹،  داوطلبانی که در مرحله اول آزمون دکتری تخصصی مجاز به انتخاب رشته / محل شده‌اند،  نمره بخش کتبی آن‌ها ۷۰ درصد نمره کل و نمره بخش مربوط به مصاحبه علمی و سنجش عملی ۳۰ درصد نمره کل باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به منظور کاهش تردد و مسافرت‌ها، بخش مصاحبه به صورت غیر حضوری و فقط بر اساس بررسی مدارک، مستندات و کلیپ (ارائه مجازی) توسط اساتید مربوطه در هر رشته خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: از ۳۰ درصد بخش مصاحبه علمی و سنجش، ۲۰ درصد مربوط به مدارک و مستندات سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۱۰ درزصد مربوط به ارائه مجازی از طریق بارگذاری کلیپ است. داوطلبان لازم است جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلیپ ارسالی (و کلیپ مربوط به بخش تشویقی) به دفترچه راهنمای انتخاب رشته / محل موجود در سایت مراجعه کنند.

شعار سال با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري دانشجو، تاريخ انتشار خبر: 5 مهر 1399، كد خبر: ۸۷۸۳۸۹، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
چندین بار گفتم بازم میگم مصاحبه های علمی اعتقادی ایران فقط برای جدا کردن خودی از ناخودی ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
چه کار زیبایی بسیار ارزشمند است و نشان دهنده تجربه بالا دراین فضا می‌باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین