پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
مخبر گفت: ارزیابی خسارات سیل به جلسه هیئت دولت فرستاده می‌شود و جبران خسارات سیل را پیگیری می‌کنیم.
شعار سال: محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به همراه ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دقایقی قبل وارد فرودگاه جیرفت شدند و مورد استقبال زینی‌وند استاندار کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندار و فرمانده سپاه جیرفت قرار گرفتند.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: بنا به دستور رییس جمهور برای بررسی سیل ایجاد شده به استان کرمان آمدم.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر باعث خساراتی برای مردم منطقه در جنوب استان کرمان شده است گفت: این خسارات به‌ویژه باعث خسارت به زمین‌های کشاورزی شده و محصولات مردم از بین رفته است که تمام این خسارات در حال ارزیابی است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه به لطف خداوند در این سیل تلفات جانی مربوط به سیل نداشتیم که جای شکر دارد و خسارات مالی هم قابل جبران است افزود: در این سفر خسارات سیل بازدید و ارزیابی خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمع‌بندی ارزیابی خسارات سیل به جلسه هیئت دولت فرستاده می‌شود تا جبران خسارات آن پیگیری شود گفت: امیدواریم در حداقل زمان ممکن بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

مخبر با اشاره به اینکه استاندار کرمان از لحظات اول در منطقه سیل‌زده حضور پیدا کرده و سعی شده که مشکلات از همان لحظه پیگیری و برطرف شود ادامه داد: آب ۱۵۰ روستا در لحظه اول قطع شده بود که با اقدام سریع آب ۱۱۰ روستا وصل شده است.

وی با بیان اینکه مشکل مابقی روستا‌ها نیز در حال برطرف شدن است گفت: جبران خسارات سیل در جنوب استان کرمان را در هیئت دولت پیگیری خواهیم کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۵۹۶۷۷۶، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین