پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
معاون وزیر راه و شهرسازی از نصب ۲۵۰۰ دستگاه دوربین نظارتی و تردد شمار در سرتاسر جاده‌های کشور تا پایان تابستان ۹۹ خبر داد.

شعار سال: عبدالهاشم حسن‌نیا در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با نیروی انتظامی، اظهار داشت:

هم‌اکنون در جاده‌های کشور حدود ۴۶۰۰ دستگاه تجهیزاتی اعم از دوربین‌های تصویری و تردد شمار نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نصب و راه اندازی ۲۵۰۰ دستگاه دیگر خبر داد و افزود:

امید است تا پایان تابستان امسال ۲۵۰۰ دستگاه جدید اعم از دوربین تصویری و تردد شمار در جاده‌های کشور نصب شود.

*** نصب ۷۰۰ دستگاه تا پایان سال ۹۹

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از نصب ۷۰۰ دستگاه دیگر علاوه بر ۲۵۰۰ دستگاه در دستور کار، تا پایان امسال در جاده‌های برون شهری کشور خبر داد.

حسن نیا در ادامه افزود: تعداد تجهیزات جاده‌ای اعم از دوربین و تردد شمار تا پایان امسال در تمامی جاده‌های کشور به ۷۸۰۰ دستگاه، خواهد رسید.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: با نصب بیش از ۷۰۰۰ دوربین و تردد شمار در تمامی جاده‌های کشور، نظارت دوربین‌های سازمان راهداری تمامی کشور را تحت‌پوشش قرار می‌دهد.

*** ویژگی‌های نصب دوربین

وی از ویژگی‌های نصب دوربین، تردد شمار و سایر تجهیزات را کاهش تصادفات جاده‌ای برشمرد و گفت:

قرارداد‌های خرید دوربین‌ها، تردد شمار و سایر تجهیزات نظارتی ۳۰۰۰ میلیارد تومان هزینه برداشته که با همکاری بخش خصوصی بوده است. این اقدامات تحول اساسی در تردد‌ها به ویژه تردد بار در کشور ایجاد می‌کند.

*** ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی حمل و نقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تشکیل بانک اطلاعاتی حمل و نقل جاده‌ای کشور را راهکاری مناسب برای کنترل قاچاق در پایان عنوان کرد و اظهار داشت:

با سیستمی شدن شاهد تحرک اساسی در حمل کالای بدون بارنامه در کشور بودیم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 8  اردیبهشت    99، کد خبر:    168680، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین