پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، از ایرانی‌سازی ۷۰ درصد تجهیزات پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و برخی از فازهای پارس جنوبی خبر داد.
شعار سال:به نقل از خانه ملت، سعید محمد با اشاره به آخرین اقدامات قرارگاه در حوزه صنایع پتروشیمی، گفت: اکنون در حال توافق با وزارت نفت برای احداث فاز جدیدی در پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس هستیم و در صورت توافق با وزارت نفت، برنامه‌ریزی ۱۰۰ درصدی برای ایرانیزه کردن ساخت و به کارگیری تجهیزات داریم.
 
فرمانده قرارگاه خاتم با بیان اینکه این قرارگاه تولید محصولات پتروشیمی را در جایگاه پیمانکار بر عهده دارد، افزود: از آنجا که ما سازنده پروژه بوده و قطعه تهیه می‌کنیم پس از تحریم‌ها کارفرمایان قبول کردند به سمت سازندگان ایرانی بروند، به همین دلیل ۷۰ درصد تجهیزات پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس و فازهای مجتمع گازی پارس جنوبی (که قرارگاه اجرایی کرده) ایرانی‌سازی شده است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  مهر  ،تاریخ انتشار:  28 تیر 1399،کدخبر: 4976887 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین