پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹
وزیر جهاد کشاورزی از شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست تهیه و تصویب سند جامع تحول بخش کشاورزی را در دستور کار قرار دهد و قطعاً تدوین این سند خدمت بزرگی به کشور می‌کند.

شعار سال: وزیر جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی کشور را نیازمند تدوین یک سند جامع دانست و گفت: این بخش به سندی جامع که همه اجزا و فعالان کشاورزی در آن نقش‌آفرین باشند و به تحول در این حوزه کمک کنند، نیاز دارد.

کاظم خاوازی با حضور در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حجت الاسلام سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار به گستردگی بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهارداشت: غذا و تأمین امنیت غذایی به عنوان یک از بخش‌های مهم کشاورزی در شرایط فعلی کشور با توجه به شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا اهمیت بالایی دارد.

وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: هرگاه رشد اقتصادی کشور با توجه به اعمال تحریم‌ها منفی شد، بخش کشاورزی نقش بسزایی در حل این مشکل داشته است.

خاوازی با بیان این که اگر در گذشته به بخش کشاورزی توجه بیشتری شده بود، به وضعیت اقتصادی کشور کمک می‌شد، گفت: به عنوان مثال با توجه به ظرفیت استان سیستان و بلوچستان می‌توانستیم میوه‌های گرمسیری تولید و به کشور‌های منطقه صادر کنیم وهمچنین ظرفیت‌های عظیمی در بخش آبزیان و بیابان در کشور وجود دارد.

وی تأکید کرد: بخش کشاورزی به سندی جامع که همه اجزا و فعالان بخش حوزه کشاورزی در آن نقش‌آفرین باشند و به تحول در این حوزه کمک کنند، نیاز دارد.

وزیر جهاد کشاورزی از شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست تهیه و تصویب سند جامع تحول بخش کشاورزی را در دستور کار قرار دهد و قطعاً تدوین این سند خدمت بزرگی به کشور می‌کند.

خاوازی تصریح کرد: بخش کشاورزی از نفوذ دانش، اطلاعات و فناوری رنج می‌برد چرا که شبکه‌ای برای انتقال این دانش وجود ندارد و افراد تحصیل کرده و بخش کشاورزی هر کدام مسیر‌های متفاوت را طی می‌کنند.

وی اظهار داشت: در بخش فناوری کشاورزی از مرحله تولید تا آخرین بخش با مشکلاتی مواجه هستیم که برای رفع این مشکلات تدوین یک سند جامع در بخش کشاورزی ضروری است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دهقان نیوز، تاریخ انتشار 21 مرداد    99، کد خبر:   54903، www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
واقعا بخش کشاورزی به سند جامع نیاز داره تا سرو سامون بگیره. اوضاع کشاورزان اصلا خوب نیست . محصولاتشون رو یا دلال ها می خرند یا میریزند دور و منهدم می کنند و اینطوری کلی سرمایه هدر میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین