پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
پادشاه عربستان در نوعی موضع گیری جهت دار بیان داشته است که سیاست‌های ایران بر هم زننده امنیت و ثبات در منطقه است. باید خوشحال بود که این حرف از زبان پادشاه عربستان شنیده می‌شود، چرا که ایشان خوب می‌دانند که من بعد، نادیده گرفتن سهم و جایگاه ایران نه تنها در منطقه، بلکه در دنیا، هزینه دارخواهد بود. ایران به زودی در مقیاس بین المللی مطالبه گر منافع، منابع و خواسته‌های قانونی خود خواهد بود. سیاست حکم می‌کند که بعد از تحمیل دو جنگ بر ایران (ایران و عراق و جنگ تحریم ها) در سیاست‌های خود تجدید نظیر کنید و آماده پرداخت غرامت خسارت‌های وارده باشید
شعار سال: «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان با این ادعا که سیاست‌های ایران بر هم زننده امنیت و ثبات در منطقه است، گفت: ایران کشوری همسایه در منطقه است و ما امیدواریم که رفتار‌های خود را تغییر داده و به گفتگو و همکاری روی بیاورد.

پادشاه عربستان در ادامه ادعا‌های بی اساس خود افزود: ما با نگرانی شدید سیاست‌های ایران و حمایت این کشور از شبه نظامیان مسلح و عدم همکاری آن با جامعه جهانی در خصوص برنامه هسته‌ای و توسعه برنامه موشک‌های بالستیک را دنبال می‌کنیم.

سلمان بن عبدالعزیز همچنین ایران را به حمایت از جنبش انصارالله متهم کرد و مدعی شد که این حمایت منجر به طولانی شدن جنگ در یمن شده و بحران انسانی در این کشور را تشدید کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۲۶۳۴۹۷۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین