پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
انتصاب های اتوبوسی پس از جا به جایی یک مدیر در دستگاه های دولتی مرسوم است. وقتی یک مدیر صندلی عوض کرد باید منتظر باشیم اطرافیان او هم جابه جا شوند فعالان سیاسی در ادبیات سیاسی و رسانه ای به این گونه جابه جایی های مدیریتی «انتصابات اتوبوسی» می گویند. پس از انتصاب علی صالح آبادی رئیس معزول بانک مرکزی به سمت مدیرعاملی شرکت سرمایه ‌گذاری امید، انتصابات اتوبوسی در این هلدینگ صنعتی و معدنی به سرعت در جریان است.

شعارسال: وقتی یک مدیر صندلی عوض کرد باید منتظر باشیم اطرافیان او هم جابه جا شوند فعالان سیاسی در ادبیات سیاسی و رسانه‌ای به این گونه جابه جایی‌های مدیریتی «انتصابات اتوبوسی» می‌گویند.

ادعای انتصابات اتوبوسی در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو

در جدیدترین این انتصابات «سعید مستشار» که کارمند رسمی بانک مرکزی نیز می‌باشد، در تخلفی آشکار به عنوان عضو هیئت مدیره موظف شرکت صنعتی و معدنی چادرملو منصوب شده است. همچنین حضور ایشان به عنوان مشاورعالی بدون هیچ گونه سابقه بنگاه داری نشان از خویشاوندسالاری شدید ایشان می‌باشد.

صالح آبادی در دوره حضور خود در بانک مرکزی با انتصابات فله‌ای بدون سابقه تخصصی که اعتراضات زیادی را نیز برانگیخت، موجب ضربه جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و افزایش قیمت دلار تا محدوده ۵۰ هزار تومان شد. حال پرسش این است که آیا نهاد‌های مربوطه منتظر هستند تا فاجعه حضور ایشان در بانک مرکزی در بزرگترین هلدینگ صنعتی و معدنی کشور تکرار شود؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 5مرداد1402، کدخبر: 160615، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین