پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
مدير عامل شرکت بازرگاني پتروشيمي گفت: فعاليت دفاتر خارج از کشور اين شرکت در دوران تحريم باعث شده محصولات پتروشيمي ايران به دست مصرف کنندگان واقعي برسد و دست دلالان از اين جريان کوتاه شود.

شعار سال : مهدي شريفي نيک نفس، به زحمات و ريسک‌هاي صورت گرفته براي معرفي محصولات پتروشيمي ايران در سال‌هاي گذشته اشاره کرد و گفت: وجود حدود ۱۰ تا ۱۲ دفتر فروش در کشورهايي همچون آلمان، انگليس، هند سنگاپور شانگهاي، پکن، گوانگجو، دوبي و کشور ترکيه و ۲۰ انبار بزرگ در کشورهاي چين، ويتنام، کره جنوبي، امارات و ترکيه باعث شده محصولات پتروشيمي ايران به دست مصرف کنندگان واقعي برسد و دست دلالان از اين جريان کوتاه شود.

وي با اشاره به تحولات ناشي از اجراي برجام در کشور و جهان گفت: شرکت بازرگاني پتروشيمي از هم اکنون بازاريابي‌هاي خود را براي دستيابي به بازارهاي از دست رفته آغاز کرده است، به طوري که ما در کنفرانس EPCA که يکي از بزرگ‌ترين رخدادهاي پتروشيمي در جهان است و با حضور ۷۰۰ فعال بين‌المللي جهان در شهر برلين برگزار شد حضوري فعال داشتيم و در اين کنفرانس سه روزه همکاران من بيش از ۶۵ ملاقات با شرکت‌هاي خارجي داشتند.

مدير عامل شرکت بازرگاني پتروشيمي با اشاره به اين‌که شرکت بازرگاني پتروشيمي حاصل تلاش ۲۵ ساله کارشناسان صنعت پتروشيمي است، گفت: اين شرکت امسال براي ششمين بار به عنوان صادرکننده نمونه در کشور انتخاب شده است.

شريفي با بيان اين‌که در انتخاب اين شرکت به عنوان صادر کننده نمونه شاخص‌هاي مختلفي همچون استانداردهاي بين‌المللي، وجود نمايندگي‌هاي خارج از کشور و شبکه و انبارهاي داخلي و خارجي در نظر گرفته شده است، گفت: تناژ و ارزش صادرات محصولات پتروشيمي صادر شده در اين شرکت نسبت به ديگر شرکت‌هاي صادر کننده اختلاف قابل توجهي دارد.

طي چند سال آينده با راه‌اندازي واحدهاي جديد پتروشيمي، بر حجم محصولات کشور افزوده مي‌شود و دست‌کم نيمي از اين محصولات، قابل فروش به خارج بوده و براي صادرات آن بايد بازاريابي کرد.

به اعتقاد کارشناسان، منطقه خاورميانه نيز از توانمندي‌هاي بالايي در صنعت پتروشيمي برخوردار است و با توجه به سرمايه‌گذاري‌هاي کلاني که برخي کشورها روي اين صنعت انجام داده‌اند، خاورميانه در آينده‌اي نه چندان دور به قطب پتروشيمي دنيا بدل خواهد شد.

اين وضع هشداري به صنعت پتروشيمي کشورهاي منطقه است که در آينده براي فروش محصولات خود در بازار پر رقابتي درگير خواهند بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ نشرخبر : 3 آذر 1394 کد مطلب : - www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین