پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر و در جهت رفاه حال مشتریان، انواع خدمات بیمه‌ای را در شعبه‌های منتخب خود به متشریان گرامی ارایه می دهد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک در راستای ارایه خدمات کامل و جامع بانکی و بیمه‌ای، در اقدامی شایسته از تاریخ 1 اَمرداد 1394، انواع خدمات بیمه‌ای را در شعبه‌های بلوارکشاورز، میرداماد، مرکزی، خیابان ولیعصر، شهید بهشتی، میرزای شیرازی و احتشامیه ارایه می‌دهد.

بر این اساس کارشناسان شرکت بیمه پاسارگاد با حضور در شعبه‌های یادشده، نسبت به ارایه انواع خدمات بیمه‌ای از قبیل صدور بیمه‌نامه‌های اتومبیل، باربری، آتش‌سوزی، عمر و تامین‌آتیه، مسافرت خارج از کشور، مسئولیت و حوادث انفرادی اقدام می‌کنند.
گفتننی است هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نشانی شعبه‌های یادشده می‌توانند به سایت بانک ‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 31 تیر 94 ، کد مطلب: 875: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین