پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
مسئول آتش نشانی باقرشهر، نشت علمک گاز شهری را عامل وقوع انفجار و آتش سوزی حسینیه مهاجران افغانستانی اعلام کرد.

شعارسال : به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری باقرشهر، ابوالفضل رضایی با اشاره به اینکه این حادثه منجر به مرگ 4نفر شد افزود: نشت علمک موجب جمع شدن گاز در محوطه سقف کاذب حسینیه عزاداری و انفجار این مکان شده است.

وی اظهار کرد: این حادثه منجر به مصدومیت 34 نفر شد که مصدومان حادثه به چهار بیمارستان فیاض بخش، هفتم تیر، شهدای یافت آباد و سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل شدند.

به گفته رضایی، متاسفانه چهار نفر از مصدومان این حادثه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند و همچنین وضعیت عمومی دو نفر دیگر از مصدومان این حادثه نیز وخیم گزارش شده است.
مسئول آتش نشانی باقرشهر افزود: پس از اعلام خبر انفجار در محل حسینیه عزاداری، گروه امداد و نجات آتش نشانی باقرشهر در زمانی کمتر از سه دقیقه در محل حاضر و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.
حسینیه عزاداری مهاجرین افغانی مقیم باقرشهر شامگاه چهارشنبه 29 مهرماه براثر وقوع یک انفجار دچار آتش سوزی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت ایرنا ، تاریخ انتشار چهارشنبه 06 آبان 1394 ، کد مطلب : 81815740 (4953104) : www.irna.ir

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین