پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
ادبیات غیر منسجم آمریکا در قبال ایران به نفع آمریکا نیست و این روند می تواند در آینده نزدیک به نفع اصولگرایان تمام شود.
شعارسال: روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی توافق برجام و موضع گیری های دولت ترامپ در قبال ایران پرداخت و نوشت: ادبیات غیر منسجم آمریکا در قبال ایران به نفع آمریکا نیست و این روند می تواند در آینده نزدیک به نفع اصولگرایان تمام شود.

این روزنام آمریکایی نوشت: از زمان روی کار آمدن ترامپ، وی بخاطر موضع گیری های خود در مورد برخی کشورها با مشکلات زیادی روبرو شده است. او همچنان نتوانسته است به بسیاری از شعارهای خود در زمان مبارزات انتخاباتی جامه عمل بپوشاند.

این منبع آمریکایی در ادامه افزود: موضع گیری های ترامپ در مورد ایران نیز اینگونه بوده است و وی سیگنال های متفاواتی را که می تواند باعث به خطر افتادن توافق هسته ای بشود را ارسال کرده است و همچنین موضع گیری های غیر منسجم وی می تواند موجب دور شدن آمریکا از متحدانش شده و همچنین موجب قدرتمند تر شدن اصولگرایان در ایران بشود. هرچند که نگرانی های ترامپ در مورد برخی برنامه های ایران در منطقه قابل قبول است اما باید پذیرفت اکنون ایران در زمان حساسی قرار دارد.

لس آنجلس تایمز در ادامه نوشت: گزارش های اخیر آژانس هسته ای و همچنین بسیاری از اندیشکده ها و موسسات حاکی از این است که ایران به نفس برجام عمل کرده است و موضع گیری های ترامپ بعضا می تواند به ضرر غرب تمام شود. ترامپ حتی می تواند قدم های دیگری را برای دلسرد کردن ایران در ماجراجویی های تهران در زمینه آزمایش موشک های قدرتمند بردارد اما مشکل اینجاست که برخی در دولت وی و همچنین در کنگره خواهان فشار بیشتر به ایران هستند که این امر می تواند موجب برهم خوردن توافق هسته ای بشود.

این روزنامه در پایان نوشت: ترامپ بر این باور است که با فشار به ایران در زمینه توافق هسته ای، می تواند موجب توقف این کشور بشود این در حالی است که این فشار بسیار خطرناک بوده و علاوه بر این ایران روی کاغذ به تمامی تعهدات خود عمل کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جام نیوز، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1396، کدخبر: 788228، www.jamnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
سیگنال داد که تحریم ها رو در روز 28 اردیبهشت برای چهار ماه تمدید نمی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین